گزارش نهایی حضور بهمن دیزل و سیبا موتور با محصولات جدید در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری | بهمن دیزل
گزارش نهایی حضور بهمن دیزل و سیبا موتور با محصولات جدید در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

گزارش نهایی حضور بهمن دیزل و سیبا موتور با محصولات جدید در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396
گزارش نهایی حضور بهمن دیزل و سیبا موتور با محصولات جدید در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

پانزدهمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری  با حضور شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور 3 تا 6 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
این نمایشگاه با حضور دکتر صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، دکتر علیزاده رئیس سازمان زیباسازی شهرداری و ناصری پور معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صبح روزیکشنبه 3 دی آغاز به کار کرد و در ادامه افتتاحیه نیز این مقامات از غرفه شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور دیدن کردند.
در دومین روز نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری، غرفه شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور میزبان اصحاب رسانه بود که در این نشست ، جلسه پرسش و پاسخی با حضور جمعی از مدیران مجموعه همچون مهندس مهیار عسگریان، رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، مهندس تقوی مدیر فروش خودروهای تجاری بهمن دیزل، مهندس خان محمدیان مدیر فروش خودروهای مسافری و مهندس صارمی رئیس فروش شرکت سیبا موتور برگزار شد.
همچنین طی روزهای برپایی نمایشگاه ، شرکت بهمن دیزل میزبان برخی از مقامات از جمله دکتر طبرستانی عضو شورای شهر تهران، شهردار بجنورد و شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر دورود، شهردار شاهین شهر و اعضاء شورای شهر، اعضاء اتحادیه مینی بوس رانی ،اعضاء اتحادیه اتوبوس رانی کشور و معاونت پشتیبانی شهرداری تهران بود.
گفتنی است شرکت بهمن دیزل که در این نمایشگاه با جدید ترین و قوی ترین کامیونت ها و محصولات کاربری ایسوزو حضور یافت، در نمایشگاه  نیز سبدی از محصولات شرکت ایسوزو، رهبر کامیونت¬های بازار جهان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. شرکت بهمن دیزل علاوه بر محصولات یاد شده دستاوردهای دیگری از  کامیون و مینی‌بوس ایسوزو را که در 5 قاره جهان به عنوان پرفروش ترین برند یاد می شود به نمایش گذاشت.
اتاق کاربری یخچالی یکی از جدید ترین محصول کاربری بهمن دیزل به شمار می آید که در دو مدل با دمای صفر و زیر صفر درجه است که در غرفه بهمن دیزل حضور داشت . این محصول که از تکنولوژی "کوگل" آلمان  بهره می‌برد از مواردی چون یکپارچگی اتاق ، عایق بندی و کاهش تبادل حرارتی با محیط بیرونی ، پروفیلهای بیرونی و درونی کاربری از نوع آلومینیومی مخصوص و سیستم روشنایی داخلی مگنتی برخوردار است. ضمن اینکه دارای یونیت سرد ساز ساخت کره جنوبی با برند  Thermal master می‌باشد. و برخورداری از طراحی خاص جلوگیری از خروج سرما ، توانایی حفظ کامل دما و قیمت مناسب از ویژگیهای بارز آن محسوب می شود.
دیگر محصول کاربری جدید حاضر در غرفه بهمن دیزل کاربری بالا بر تلسکوپی هیدرولیکی سری DT  و DTF شرکت چلا (Cela) ایتالیا است  که قابلیت نصب بر روی محصولات ایسوزو 6، 8، 18 و 26 تن را دارد که مدل DT-21 ، DT-25، 28 –DT و DT30 با کاربری بالا بر نجات ، قابلیت مانور سریع و روان بالا بر، قابلیت بار برداری با بوم در وضعیت چرثقیل تا 260 کیلو گرم  و دسترسی عمودی تا 30 متر، عرضه می شود ضمن اینکه سریهای DT-F قابلیت تجهیز شدن به تجهیزات آتشنشانی ( خط اب تلسکوپی ، مانیتور آب و پمپ آب با موتور دیزل ) را دارا هستند.
کاربری بالا بر (لیفت بک ) شرکت آنتئو(Anteo) ایتالیا از دیگر محصولات کاربری شرکت بهمن دیزل است که در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش گذاشته شده است. این محصول که دارای مشخصاتی چون قدرت مانور سریع و روان، سبکی و ایمنی بالا ،پلت فرم آلومینیومی با ابعاد مختلف و شیر الکتریکی ایمنی بر روی همه سیلندرها است توان بار گیری بیش از یک تن را داراست. ضمن اینکه از ویژگیهای دیگری چون قابیلت کنترل از کنار شاسی ، از روی پلت فرم به کمک پا نیز برخوردار می باشد. این بالابر که روی کامیونت های ایسوزو استفاده می شود قابلیت نصب متنوعی از لحاظ ابعاد و اندازه ، پلت فرم بارگیری ، جمع شدن در پشت درب اتاق یا زیر شاسی کامیونت را داراست.  
گفتنی است این کاربری  جدید بهمن دیزل که تمام تجهیزات الکتریکی و هیدرولیکی ان از برندهای معتبر اروپایی است جهت جابجایی بار در فروشگاههای زنجیره ای ، شرکتهای نفت و پتروشیمی و موارد مشابه قابل استفاده است.
محصول بعدی کامیونت ایسوزو 2/5 تن NMR85E  است که از نسل کامیونهای سری 700 ایسوزو ژاپن محسوب می شود و می‌توان به تغییر شکل ظاهری و امکانات کابین آن اشاره کرد ضمن اینکه قدرت موتور آن از 120 به 150 اسب بخار ارتقا یافته و کاربری این محصول  در فضای شهری را آسانتر کرده است.
ضمن اینکه از کامیون ایسوزو 26 تن با کاربری کمپرسی  می‌توان نام برد که از سری محصولات نیمه سنگین است و از نظر ظاهری و موتور با کامیون  FVR  یکی است و از جفت محور عقب ، سیستم ترمز ضد قفل (  (ABSو استاندارد های آلایندگی اروپا بهره می‌برد.
مینی بوس مکسوس دیگر محصول این شرکت  است که با بهره گیری از تکنولوژی روز قطعات خودرو، با کاربری درون شهری و VIP عرضه شده است و از ویژگیهایی چون  قدرت موتور 135 اسب بخار ، 16 صندلی ، سیستم ترمز ABS+EBD  و ایربگ راننده و سرنشین جلو برخوردار است.
همچنین در غرفه شرکت بهمن دیزل از مینی بوس های جدید شرکت بهمن دیزل که در دو مدل Novo Ultra و Novo S عرضه شد استقبال به عمل آمد.  از جمله مزیت های اصلی این محصول استفاده از نیروی محرکه ژاپنی ایسوزو (موتور و گیربکس) پرقدرت با توان خروجی 190 اسب بخار و سیستم تعلیق بادی، دنده اتوماتیک و تزئینات داخلی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که حداکثر تعداد 29 صندلی جادار و مستحکم را در خود جای داده است و فضای بار آن معادل 3 مترمکعب است .
 همچنین شرکت سیبا موتور با هدف ارتباط نزدیک و آشنایی بیشتر علاقمندان با محصولات تولیدی این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری میزبان حضور یافت.   
در این نمایشگاه شرکت سیبا موتور، محصولات کامیون با کاربری اتشنشانی ، کامیونت با کاربریهای  کمپرسی، حمل زباله، جدول شوی و مخزن شوی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
کامیونت 6 تن تایگر V محصول شرکت FAW که مجهز به گیر بکس ZF و ترمز مجهز به ABS با برند  Wabcoاست از تجهیزات ویژه ای چون شیشه های برقی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو و واحد کنترل موتور برخوردار است ضمن اینکه با کاربریهای دیگری چون خودروبر، حمل نوشابه ، حمل زباله، یخچال و خدمات شهری قابل عرضه است.
محصول دیگر حاضر در غرفه سیبا موتور کامیون J6 است که با ویژگیهایی همچون برخورداری از کابین فلزی سقف نرمال و تمام جوشکاری شده ، پوشش مخصوص ضد زنگ و جک بالابر هیدرولیکی و برقی می باشد. همچنین کاربریهای مختلفی مانند میکسر، کمپرسی و آتشنشانی نیز می توان برای این خودرو در نظر گرفت.

 تصاویر بیشتر...