کامیونت 5/2 تن NMR85 شرکت بهمن دیزل رونمایی شد | بهمن دیزل
کامیونت 5/2 تن NMR85  شرکت بهمن دیزل رونمایی شد

کامیونت 5/2 تن NMR85 شرکت بهمن دیزل رونمایی شد

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396
کامیونت 5/2 تن NMR85  شرکت بهمن دیزل رونمایی شد

کامیونت جدید 5/2ایسوزو با نام NMR 85 از سوی بهمن دیزل در هتل المپیک تهران رونمایی شد.
این خودرو به عنوان جدیدترین محصول ایسوزو همزمان با ژاپن و کشورهای دیگر به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه شد.
این مراسم که با حضور مهندس پور زرین مدیر عامل گروه بهمن، کازو گودا مدیر کل بخش بین المللی فروش ایسوزو، مهندس نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ،مهندس ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن، مهندس خضری مدیر عامل شرکت سیبا موتور وجمعی از مدیران  ارشد گروه بهمن و شرکت ایسوزو و ماروبنی، مشتریان و نمایندگان شرکت بهمن دیزل برگزار شد، مهندس شفیعی مدیر عامل شرکت بهمن دیزل  به برنامه آینده شرکت بهمن دیزل برای ورود به تولید خودروهای سبک پیکاپ، خودروهای سنگین تر و کاربری سازی اشاره کرد و گفت: شرکت بهمن دیزل در سال گذشته از بین 500 شرکت برتر کشور به رتبه 155 دست یافت .
مهندس شفیعی ضمن تاکید  بر سهم بالای محصولات ایسوزو در ناوگان حمل ونقل کشور افزود:  شرکت بهمن دیزل در 6 ماهه اول امسال موفق شد تا سهم 51 درصدی از بازار کامیونت را به خود اختصاص دهد این در حالی است که در سال گذشته سهم این مجموعه در زمینه بازار کامیونت 40 درصد بود.
مدیر عامل شرکت بهمن دیزل  به برنامه فروش4830 دستگاه خودرو شرکت بهمن دیزل در سال جاری  اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود که  بتوانیم به فروش بیش از 5 هزار دستگاه دست یابیم.
وی همچنین یکی از استراتژی های شرکت را کسب سهم بیش از 60 درصدی بازار عنوان کرد و افزود:  برای دست یافتن به این سهم بازار باید تلاش بیشتری صورت گیرد ضمن اینکه محصولات کیفی و متنوعی به بازار عرضه شود.
شفیعی در ادامه از عرضه محصول جدید شرکت بهمن دیزل طی2 ماه آینده خبر داد و اندازه مناسب ابعاد خودرو، قدرت موتور و مناسب بودن این محصول برای توزیع کالا را از ویژگیهای مثبت  آن برشمرد.
وی همچنین در حوزه عملکرد اجتماعی بهمن دیزل،  بیان داشت: همکاری مشترک با موسسه خیریه محک در خصوص ایجاد بانک 5000 سلول بنیادی و سرمایه گذاری در راستای حفظ محیط زیست از اقدامات شرکت در این حوزه است.
مدیر عامل شرکت بهمن دیزل در خصوص پیمان اخلاقی بین شرکت و مشتریان گفت: صداقت،احترام و وفاداری، پیمان اخلاقی ما با مشتریان است و تلاش می کنیم تا همگی در این چارچوب حرکت کنیم.
به صادرات 90 هزار دستگاه خودرو به کشور ایران دست خواهیم یافت
گودا مدیر کل بخش بین المللی فروش در مراسم رونمايي از NMR  گفت: هم اکنون ایسوزو به بیش از 100 کشور دنیا محصول صادر میکند  و 50 کشور رتبه اول صادرات را به خود اختصاص داده است و عمده سهم بازار را دارا هستند و برخی از کشورها در رتبه پایین تر از لحاظ سهم بازار جای دارند.  
گودا افزود: کیفیت محصولات صادراتی ایسوزو در تمامی کشورها به یک شکل است  و تنها علت رتبه پایین فروش در برخی از کشورها، به عواملی چون رابطه نماینده با مشتری، توزیع کننده و نحوه خدمات مرتبط است که چنین شرایطی باعث رتبه اول یا دوم بودن کشورها در میزان صادرات شرکت ایسوزو می باشد.
وی همچنین به آغاز همکاری ایسوزو با شرکت بهمن دیزل از سال 2004 تا کنون اشاره کرد و گفت:  به زودی به صادرات 90 هزار دستگاه خودرو به کشور ایران دست خواهیم یافت که این اتفاق با همکاری خوب گروه بهمن و نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش محقق خواهد شد.
مدیر کل بخش بین المللی فروش همچنین با اشاره به رونمایی محصول جدید بهمن دیزل اظهار داشت: انتظار می رود این محصول با اقبال خوبی در بازار ایران مواجه شود. و بتوانیم در حوزه توسعه محصول عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

با کمک گروه بهمن تاکنون بانک سلولهای خونساز محک به  1700 نمونه رسید
در ادامه این برنامه اقای نیما شفیعی سرپرست بخش ارتباط با یاوران بیمارستان محک به همکاری گروه بهمن با موسسه محک پرداخت و گفت: مفتخریم که در حال حاضر دیگر هیچ کودک مبتلا به سرطان به خاطر شرایط نامناسب مالی جان خود را از دست نمی دهد چرا که موسسه محک صد در صد هزینه درمان این کودکان را متقبل می شود.
وی همچنین افزود: شرکت بهمن دیزل و بهمن موتور با پرداخت 2 میلیارد تومان به موسسه محک در راه اندازی  بانک سلولهای بنیادی خونساز محک سهیم هستند که این مرکز در مرداد ماه امسال راه اندازی شد که اکنون1700 نمونه در بانک وجود دارد که امیدواریم تا اردیبهشت سال اینده 5 هزار نمونه را به ثبت برسانیم.
هماهنگی بین تمام اعضای تشکیل دهنده کامیونت NMR
در پایان برنامه مهندس کمالی مهندسی و پروژه های شرکت بهمن دیزل به توضیح در خصوص این محصول پرداخت و افزود: یکی از شاخص های مهم این خودرو هماهنگی بین تمام اعضای تشکیل دهنده آن است، ضمن اینکه پایین بودن مصرف سوخت و سطح آلایندگی ان نیز از دیگر مزایای آن به شمار می آید.
قدرت موتور این خودرو در مقایسه با محصول مشابه به میزان 150 اسب بخار افزایش یافته است و همچنین شیب روی این خودرو به 47 درصد خواهد رسید که برای جاده های کوهستانی و حمل بارهای سنگین مناسب است.
به گفته کمالی سیستم اتاق این خودرو به گونه ای طراحی شده است که مانع نفوذ صداهای مزاحم به داخل کابین میشود این در حالی است که با وجود تقویتی های داخل خودرو، بدنه این کامیونت در هنگام تصادف با  خسارت و خرابی کمتری همراه خواهد بود.
کمالی در پایان مواردی همچون مجهیز بودن به سیستم تعویض دنده اتوماتیک، ترمز دستی و دسته دنده تا شو ، باک 140 لیتری ، بخاری درجا، پیش فیلتر سوخت و سیستم مولتی مدیا با مانیتور 7 اینچ را از جمله ویژگیهای خودروهای جدید شرکت بهمن دیزل برشمرد.

تصاویر بیشتر...