پیام تبریک مدیرعامل بهمن دیزل به مناسبت عید نوروز 1399 | بهمن دیزل
پیام تبریک مدیرعامل بهمن دیزل به مناسبت عید نوروز 1399

پیام تبریک مدیرعامل بهمن دیزل به مناسبت عید نوروز 1399

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398
پیام تبریک مدیرعامل بهمن دیزل به مناسبت عید نوروز 1399

بسمه تعالی

سال جدید و بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان، آیینه تمام نمای قدرت خداوندی می شود. بهار نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.
سال ها و ایام عمر متشکل از فرصت ها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم. بهمن دیزل در سال گذشته مشکلات و تهدیدهای فراوان ناشی از تحریم های بین المللی را پشت سر گذشت و آن را به فرصت بومی سازی محصولات خود همچون "شیلر" که حاصل خودباوری و تلاش بی وقفه شما همکاران محترم است، تبدیل کرد.
خدا را شاکرم خانواده بهمن دیزل توانست با سعی و همت برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت تولید، بومی سازی محصولات و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد؛ حال با همدلی و اتحاد باید دست به دست هم دهیم و به راستی اقتصاد مقاومتی را در بهمن دیزل به منصه ظهور رسانیم. 
در پایان تبریک و تهنیت عید نوروز باستانی و آغاز سال نو را به تمامی همکاران و خانواده محترم تقدیم کرده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی، بهروزی، طراوت، شادکامی و سرافرازی برای همگان مسألت می نمایم.

محمد محمدی
مدیرعامل بهمن دیزل