حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل شد | بهمن دیزل
حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل شد

حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل شد

  • تاريخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400
حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل شد

طي حكمي از سوي مديرعامل گروه بهمن، مهندس حسين خضري به سمت مديرعامل شركت بهمن دیزل منصوب شد. مراسم توديع مديرعامل پيشين و معارفه مديرعامل جديد شركت بهمن دیزل با حضور جمعي از مديران ارشد گروه بهمن برگزار شد.
حسين خضري با مدرك كارشناسي مهندسي مكانيك گرایش طراحی جامدات، 27 سال سابقه فعاليت در صنعت خودرو را دارد. وي پيش از اين به مدت 10 سال مديرعامل شركت سيبا موتور بوده است. در سوابق كاري خضري، مديرعاملي شركت ايران دوچرخ، عضويت در هيئت مديره شركت بهمن ديزل، عضويت در هيئت مديره شركت سيمان غرب و عضويت در هيئت مديره شركت بهمن ليزينگ به چشم مي خورد.
گفتنی است مديرعامل جديد بهمن دیزل از تجربيات خوبي در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح كارشناسي و مديريتي در اين صنعت را طي كرده و دوران موفقيت آميزي در شركت سيباموتور داشته است و با وجود تحریم ها از شركت سیبا موتور یک شرکت سود ده ساخته كه نشان از توانمندي بالاي وی است.
بهمن دیزل از سال 1395 ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال 30 درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است. دستیابی به داخلی سازی 60 درصدی در شیلر، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف بهمن دیزل در سال جاری است.