تجاری های بهمن در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری | بهمن دیزل
تجاری های بهمن در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

تجاری های بهمن در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398
تجاری های بهمن در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

1. شیلر در نمایشگاه خدمات شهری به نمایش عموم می رسد.
2. تجاری های بهمن از 18 لغایت 21 مهر ماه 98 در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند.
3. فروش مینی بوس و کامیونت های گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران
4. شرکت بهمن دیزل با خودروهای کامیونت، مینی بوس و کامیون در نمایشگاه بین المللی تهران
5. شرکت سیبا موتور با دو خودروی کامیون در نمایشگاه بین المللی تهران
شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری شیلر، ایسوزو و FAW با جدیدترین محصولات خودرویی و کاربری خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در کنار مشتریان اصلی و عمده خود حضور خواهند یافت.
شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی كشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور می‌یابد.
گفتنی است در این نمایشگاه نسل جدید مینی بوس و كاميونت 6 شیلر براي اولين بار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار مي‌گيرد. همچنین شرکت بهمن دیزل همزمان با حضور در این نمایشگاه فروش مینی بوس و کامیونت های خود را برای مشتریان این شرکت دارد.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از 18 لغایت 21 مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور در سالن 8 و 9، محصولات و کاربری های خود را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. شایان ذکر است گروه بهمن از ساعت 9 الی 17 در روزهای یاد شده پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.